štvrtok 1. decembra 2022

Zvrhlý král

Zvrhlý král

RINA KENT




Anotácia: Mám jednoduchý plán. Dokončit školu Royal Elite a dostat se na vysněnou univerzitu. Stačí ale jediný pohled od krále školy a celý můj plán shoří na popel. Jediný pohled a zadusí mě. Jediný pohled a vynese můj rozsudek smrti. Jeho první slova promění můj život v nenapravitelný chaos. „Zničím tě.“ Všechno na Aidenu Kingovi je černé. Černá mysl. Černé srdce. Černá duše. Měla jsem držet jazyk za zuby a přetrpět čas, který mi ještě zbýval. Nemlčela jsem. Udělala jsem neodvolatelnou chybu, provokovala jsem krále na jeho trůně. Ďábla v jeho pekle. A nyní za to zaplatím. Je nebezpečné, když vás Aiden King nenávidí. Ale když po vás touží, je to smrtelné.       Zvrhlý král je romance o středoškolském tyranovi pro zralé mladé čtenáře a obsahuje kontroverzní situace, které mohou někomu připadat urážlivé. V Aidenovi žádného hrdinu NENAJDETE. Pokud však toužíte po padouchovi, tak s chutí do toho a vítejte ve světě zvrhlého krále. Tato kniha je součástí trilogie, nejedná se o samostatný román.



Príbeh sa začal šikanou a nebolo to veru žiadne príjemné čítanie. A vlastne, šikana sa niesla okrajovo po celý čas, čo sa mi ale fakt páčilo, bola erotika. Elektrické výboje, erotické napätie a vášeň v tejto knihe hrala prím. Kniha nesie názov Zvrhlý král ale autorka je je jedna(pozor! toto nie je urážka) zvrhlá mrcha! S perfektným štýlom, postavami, ktoré sú svojské, ale dokážete si ich obľúbiť, zápletky nie sú nejaké dychberúce, niektoré však dokážu prekvapiť.Aj keď nerada porovnávam knihy, tentoraz spravím výnimku. Kto čítal Amo Jones a jej Elitní klub králů, druhá polovica knihy Zvrhlý král vám ju isto bude pripomínať. Aspoň ja som mala občas dèja vu pri niektorých scénkach, malo to “elitný vibe”, ale! Rina mi sadla oveľa,oveľa viac. Hlavná postava Elsa(áno, presne tá s kamošom snehuliakom Olafom- sama si z toho robí srandu)bola tvrdohlavý spratek, inteligentná a navonok nebojácna. To sa jej pri šikane zišlo. Sirota, ktorú vychovávali teta so strýkom, bojovala so svojimi démonmi a to nie len na školských chodbách. Hrdinom príbehu bol Aiden. Ako inak sexy, potetovaný futbalista, školský idol všetkých dievčat spolu so svojimi štyrmi kamarátmi.Nie je na ňom ani fň dobrého. Sám sa neraz angažoval v šikanovaní. Vraj kvôli Else a príťažlivosti, ktorej odolával. Z ničoho nič sa to zlomilo?! Toto mi po celý čas vŕtalo v hlave.Ak áno, prečo tak zrazu?!? Neraz sa správal ako magor, no nikdy nie ako romantik, skôr nadržaný majetnícky degeš. Ale presne toto u mňa fungovalo. Spolu títo dvaja tvorili vášnivo- bojovú dvojicu, o ktorej sa čítalo jedna báseň. Viacero tajomstiev hlavných hrdinov sa postupne odhaľovalo, niektoré si autorka nechala na ďalšie diely, tak som zvedavá, nakoľko budú originálne. Záver vás však dostatočne navnadí na pokračovanie.

Čo sa týka obálky,áno,sľubuje horúce scény, ale postavy na obálke rozhodne nemajú 17-18 rokov a to mi na obálkach prekáža. Nie však natoľko, aby to zmenilo moje hodnotenie ;D


Za mňa 5* z piatich


Knihu si môžete zakúpiť jedným klikom sem👉🏻 ZVRHLÝ KRÁL


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára