nedeľa 25. júna 2023

Veci,ktoré v nás ostanú navždy

Veci, ktoré v nás ostanú navždy

LUCY SCORE



ANOTÁCIA: Bradatý zlý chlapec Knox si rád užíva život presne tak ako svojuj kávu: osamote. Teda ak nerátate jeho baseta Waylona. Knox neznáša drámu a nepoľaví, ani keď sa k nemu dostaví v podobe zúfalej nevesty, ktorá ušla spred oltára.


Naomi práve utiekla z vlastnej svadby, no zároveň sa ponáhľala na pomoc svojej odcudzenej dvojičke. V Knockemoute vo Virgínii, na prvý pohľad drsnom mestečku, sa spory riešia po starom... päsťami a pivom. Zvyčajne v tomto poradí.
Škoda, že Naomino dvojča sa vôbec nezmenilo. Po tom, čo jej Tina ukradne auto a peniaze, nechá jej nečakaný darček: neter, o ktorej Naomi ani len netušila. Naomi sa tak ocitne v neznámom meste bez auta, práce, plánu a domova, s jedenásťročným dieťaťom, o ktoré sa musí postarať. 

Knox má svoje dôvody, prečo si zvyčajne nezačína s komplikovanými a náročnými ženami, zvlášť ak sú to romantičky. Naomin život mu však vybuchol priamo pred očami, a tak sa rozhodne pomôcť jej postaviť sa na nohy, a keď sa tak stane, má v úmysle vrátiť sa k svojmu pokojnému osamelému životu. Teda taký bol pôvodný plán, až kým sa problémy nezmenili na niečo skutočne nebezpečné.{zdroj: martinus.sk}


Ak hľadáte príbeh, ktorý je ťažké zvládnuť na jedno posedenie, ale napriek počtu strán vás ani riadok nebude nudiť, rozhodne siahnite po tejto knihe.

Veci, ktoré v nás ostanú navždy som dočítala ešte cez víkend a stále mi hlavné postavy rezonujú v mysli. Neviem sa ich zbaviť. Dobiedzajú a vyžadujú si moju pozornosť. Ak by na mňa z poličky nevykrikovali knižky, ktoré čakajú na prečítanie a moja súkromná Narnia(skriňa plná kníh)na mňa nehúkala ako amplióny pri skúške sirén,určite by som si dala re-reading hneď po dočítaní poslednej stránky. Žiaľ, myslím že na pár mesiacov knižku odložím na poličku k prečítaným knihám, ale určite, určite sa k nej vrátim.

Hlavné postavy sú úúúžasné! Uhundraný Knox s obrovským srdcom a Naomi, večne zachraňujúca svoje nepodarené identnické dvojča. Príbeh srší humorom, iskrením medzi hlavnými postavami, no to nie je všetko… ja milujem príbehy z prostredia malých miest v Amerike. Obyvatelia sú tak neskutočne priateľskí, súdržní a aj prišelcov medzi seba príjmu bez predsudkov. Podajú pomocnú ruku, vypočujú si, poradia… hej, hej, sú to len fiktívne príbehy, ale presne takúto atmosféru spolupatričnosti v knihách zbožňujem. Celé je to dotvorené postavami a rôznymi situáciami- humornými aj vážnejšími. Veľmi sa mi páčilo, že postava malej Waylay nebola iba doplnková, ale plnohodnotne sa podieľala na deji. A to pozdravenie HEJ,WAY :D skvelé! Keďže Tina je problémová žena,bolo od začiatku jasné, že zanechanie svojho dieťaťa sestre nie je to jediné, čo Naomi skomplikuje život. Táto dramatická zápletka síce bola trochu predvídateľná, ale nemyslím si,že by to nejako uškodilo. Veľmi sa mi páčil náčelník polície a dúfala som nejakú zápletku aj s touto postavou. Nestalo sa, ale aj tak je to presne taký príbeh aký chcete čítať. Čakala som tiež,že Naomino tajomstvo bude niečo oveľa závažnejšie. Zažiť to ale určite nechce žiadna žena. Nakoľko ide o sériu dúfam, že všetky knihy budú rovnako hrubé a rovnako dobré, ak nie lepšie.


Knihu mám vďaka vydavateľstvu Aurora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára