sobota 4. júla 2020

Noc, ktorá mi zmenila život recenzia

Noc, ktorá mi zmenila život

Lina Elys

4. júl 2020




Jedna noc dokáže zmeniť celý život. Svoje o tom vie Anna, mladá interiérová dizajnérka, ktorú po traumatickej udalosti nebaví ďalej žiť. Do života jej však vstúpi mladý pohľadný automechanik Adam. Oboch prenasledujú démoni z minulosti. Prvotné priateľstvo sa mení na lásku. Lenže Adam skrýva tajomstvo. Prekoná ich láska nástrahy, ktoré im život nadelil? Dokážu sa postaviť svojim démonom? Bude ich láska dosť silná, aby to všetko zvládli? A dočkajú sa nakoniec šťastného konca?





"Uvedomovala som si, že dostať sa na koniec tejto uličky, mi potrvá ešte niekoľko minút. V duchu som si premietala články o napadnutiach. Desila som sa toho najhoršieho. Modlila som sa, aby sa toto ich nepríjemné otravovanie skončilo. To som ešte netušila, že dnes zažijem hrôzu, na ktorú nikdy nezabudnem."

Autorka ma oslovila s tým, že e-kniha sa dá kúpiť už aj na Martinuse... Hneď som si prečítala anotáciu a príbeh ma zaujal. Tak sme sa dohodli a nevydržala som. Prečítala som si pár strán. Okamžite ma príbeh vtiahol do deja a už po pár stranách som zatajovala dych. Od začiatku to nie je príjemné čítanie. 
Rozprávačmi príbehu sú Adam a Anna. Ich časti sa striedajú s kapitolami. Je to veľmi príjemné spestrenie,lebo vidíme tie isté udalosti z dvoch odlišných uhlov pohľadu. Každý z hlavných postáv má svoje traumy,s ktorými sa musí vysporiadať sám a zároveň sa s nimi túži podeliť. 
Veľmi ma zaujímalo ako sa autorka popasuje s témou znásilnenia a následným vyrovnávaním sa s touto skutočnosťou nie len traumatizovanej ženy,ale aj jej rodiny a priateľov, pretože takéto niečo nezasiahne len obeť,ale aj široký okruh blízkych. Musím uznať, že táto téma bola zvládnutá skvele. Takisto vzťahy medzi jednotlivými postavami, rôzne detaily v deji…Celkovo bola kniha spracovaná veľmi dobre,písaná čtivo,pútavo a vyvolala vo mne nejednu emóciu, čo sa mi pri knihách až tak často nestáva.
Autorkinu prvotinu s čistým svedomím môžem odporučiť milovníkom napätia s nádychom romantiky.


Moje hodnotenie: 4* z piatich


Názov: Noc, ktorá mi zmenila život
Autor: Lina Elys
Rok: 2020
Jazyk: slovenský
Formát: e-kniha(epub)
Žáner: Napätie, romantika



Verím, že Vás kniha zaujme a môžete si ju zakúpiť na Martinuse,alebo kontaktovať priamo autorku na sociálnych sieťach.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára