piatok 3. júla 2020

Pokušenie s vôňou Gucci recenzia

Pokušenie s vôňou Gucci

Nina Frisby

3. júl 2020

Táto kniha ma upútala už keď bola v roku 2019 vydaná vydavateľstvom Ikar.

Mladá ambiciózna novinárka Andrea Matyašovičová má stabilné zamestnanie, stabilného priateľa a stabilný život. S Tomášom pracujú na svojej kariére a spoločne splácajú úver. Jedného dňa však nečakane dostali výpoveď spolu s celou redakciou týždenníka Ulica. V nádeji, že sa jej podarí napísať bombastickú reportáž zo zákulisia slovenskej módy a tak získať svoju rubriku naspäť, zamestná sa Drea (tak Andreu všetci volajú) ako osobná asistentka excentrického geja Maxima Tarriniho – enfant terrible slovenskej módy.
Nič však nie je, ako sa na prvý pohľad zdá. Vzťah s Tomášom škrípe, sebecký a nevypočítateľný Maxim Tarrini je ešte skazenejší ako jeho povesť a nový majiteľ týždenníka, bohatý a príťažlivý Čech Aleš Stránsky, má zjavne záujem o viac ako len o Dreinu profesionalitu.
Udrží si Drea svoje postavenie a povesť v bratislavskom módnom svete? Odhalí, kto sa v skutočnosti skrýva pod menom Maxim Tarrini? A koho vlastne naozaj miluje?


"...moja vášeň je hudba. Sem-tam o nej písať je len chabý spôsob,ako sa priblížiť k jej tvorbe, chápeš? Doteraz som bol akoby za sklom,videl som ju, počul,ale nemohol som sa jej dotknúť.Teraz som to sklo rozbil a vbehol priamo tam,kde chce byť moje srdce!"


Priznám sa, že do módy sa rozumiem asi tak ako do technických vecí. Ide to úplne mimo mňa. Pokušenie s vôňou Gucci bola o móde, módnom biznise, módnych guru. Mňa však tieto pasáže knihy vôbec nenudili. Síce sa mi kniha čítala pomalšie, čo doteraz nechápem čím to mohlo byť,ale autorka opisuje svet módy naozaj uveriteľne a zaujímavo dokonca aj pre človeka ako ja.(Keby ma tak videl hociaký módny kritik,asi by dostal infarkt) Čo ma na knihe zaujalo primárne,bola Drea. Úprimne, občas sa správala nemožne,ale ako kamoška bola naozaj skvelá. Zaujali ma aj vedľajšie postavy knihy Simona, ktorá sa dostala do problémov a Natália, svojská výstredná osôbka. Vo vzťahu k nim bola Drea úžasná, čo sa ale nedá povedať vo vzťahu k Tomášovi, dlhoročnému priateľovi a partnerovi.Záver knihy bol pre mňa maximálne nečakaný až šokujúci. Absolútne som v tom chaose Dreinho života pozabudla,na čo sa chcela upriamiť! A to bolo naozaj bravúrne! Taktiež posledné stránky boli silné! Tie som síce očakávala,ale Ninka to napísala krásne, neobyčajne a bola som naozaj rada za taký záver príbehu. Mám však pripomienku... prosím si pokračovanie. Kľudne by som brala aj ďalšie dva diely, napríklad z pohľadu Simony aj Natálie. Každá bola iná,ale svojou osobnosťou ma zaujali nemenej ako Drea.
~
Nina Frisby je Slovenka žijúca v USA. Je talentovaná spisovateľka a prispieva svojimi článkami nielen do našich časopisov,ale aj do tých amerických.


Moje hodnotenie 4* z piatich

Názov: Pokušenie s vôňou Gucci
Autor: Nina Frisby
Vydavateľstvo: Ikar
Rok: 2019
Jazyk: slovenský
Počet strán: 341
Formát: pevná väzba s prebalom
Žáner: román


Za knihu sa chcem veľmi pekne poďakovať autorke, ktorá mi knihu zaslala na recenziu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára