piatok 7. apríla 2023

Na vlásku

Na vlásku

LUCY SCORE


Anotácia: 

Dominic Russo. Na pohled odtažitý, zádumčivý, nepřístupný muž, ctižádostivý šéf, kolem kterého podřízení chodí po špičkách. Ally Moralesová. Nezávislá, otevřená, optimistická a kurážná žena, která se umí postavit za sebe i za druhé a nenechá se odradit neúspěchem. Co se stane, když se tyto dva živly střetnou, navíc na jednom pracovišti, v redakci exkluzivního módního magazínu? Zdá se, že to nemůže dopadnout jinak, než že se začnou vzájemně nenávidět až za hrob. Anebo přesně naopak…{zdroj: knihyprekazdeho.sk}


…bezradnosť, nádej, láska…


…to pociťuje hlavná hrdinka Ally. Má toho dosť. Skĺbiť štyri práce dá zabrať a k tomu ešte svojpomocne opravovať dom. Kedysi mala dobrý život, prácu, ktorá ju bavila, ale o to všetko prišla a bola odhodlaná napraviť, čo sa pokazilo. Prečo a pre koho to urobila, sa pomaličky v príbehu dozvieme.


Všetko sa ale začne originálnym stretnutím Ally s hlavným hrdinom Dominicom. To teda bola “podívaná”. Nahlas som sa smiala, a to sa mi až tak často pri knihách nestáva. Dominic bol typický dudroš- navonok. V skutočnosti bol starostlivý, láskavý a robil dobré skutky kde sa dalo, hlavne nenápadne. 


Musím povedať, že autorkin štýl mi lahodí. Mala som možnosť prečítať si jej knihu Veci, ktoré v nás ostanú navždy a čítanie som si užila rovnako aj tentoraz. LUCY SCORE  dáva prednosť starším postavám (v tomto prípade 39 a 44), no poväčšine sa mi zdalo, že čítam o dekádu mladších ľuďoch. Neviem prečo. Netvrdím, že starší nemajú nárok na šťastie, lásku, či problémy tohto typu, ale celkovo správanie postáv mi korešpondovalo skôr s mladšími ročníkmi.


Okrem veku mi nič do oka neudrelo. Príbeh som si maximálne užila a prežívala s postavami všetky radosti aj trápenia- a že ich teda bolo požehnane. Humor pretkaný vážnymi témami a vášnivými scénkami, priateľstvami a rodinou, to celé vsadené do prostredia luxusu a módnych značiek. Úprimne, toho prostredia som sa obávala, ale autorka z príbehu nespravila polovičný teleshopping, takže mi spadol kameň zo srdca.


Príbehov na tému “od nenávisti k láske” je neúrekom, no myslím, že ak ste ich milovníkom, NA VLÁSKU vám nesmie ujsť.


Za knihu ďakujem Knihy pre každého

Na eshope prebieha aj Veľký knižný výpredaj



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára