nedeľa 23. apríla 2023

Tanec za odpuštění

Tanec za odpuštění

HŘIŠTĚ LÁSKY 2

M.K. HARDY


Anotácia: Jack: Koukám na svýho nejlepšího přítele, jak je šťastnej s holkou, co za ním přiletěla přes půl světa, aby mohli být spolu, a přeju si, abych našel něco podobnýho. Holku, kterou budu nade všechno milovat a která mi bude oporou i v těch horších časech.

Protože horší časy, to teď znám moc dobře. Zdravotně na tom nejsem vůbec dobře a vypadá to, že budu muset s rugby úplně skončit. A do toho se do mě opírá bulvár a hrabe se mi v soukromí docela nepříjemným způsobem. Naštěstí jsem potkal Riley, která vypadá, že by mohla být ta pravá…

Riley: Velkej, silnej chlap s dredama, co se mnou flirtuje v baru? Panebože, navíc je to Jack Parata, kapitán All Blacks! To tedy můžu, i kdyby to měla být jen krátká záležitost. Ale ne, vypadá to, že by z toho mohlo být časem i něco víc… Jenomže mám toho moc. Dodělávám školu, musím se sama živit, a navíc se můj povedenej bratříček do něčeho zamotal, zmizel a nechal na mně, ať to za něj celý vyřeším. Proč nikdy nemůže jít všechno hladce? Proč člověk nikdy nemůže mít všechno?


…spracovanie, grafika, zápletky…


To sú veci, ktoré vo mne zarezonovali…


Hneď na úvod sa priznávam, že kniha neprekonala prvú časť série. Nie je to mojimi očakávaniami, pretože Hardy píše rovnako skvele aj tentoraz. Ide skôr o chýbajúcu chémiu, ktorú som od Jacka a Rilay nepociťovala. Sympatie, náklonnosť, to áno, ale vášeň, či erotično vôbec. To však nevidím ako prekážku v mojom hodnotení knihy, prekvapivo, dávam jej 5*. Myslím, že autorka si nastavila svoju spisovateľskú latku Hakou riadne vysoko. Má však moju plnú dôveru v tom, že ju, aj sama seba, prekoná.


Veľkým plusom Hardy je voľba kratších kapitol i striedanie rozprávača. Vieme, ako sa obe hlavné postavy cítia a čo prežívajú aj vnútorne, nie len to, čo je vyslovené nahlas a v tomto príbehu je to vyslovene nutnosť. Taktiež, ako pri Hake, sa mi veľmi páčia obrázky pri každej kapitole. Ak by som si na obálke v ohni všimla ženu, asi by sa mi nezdali tie “gule” také záhadné😅. Žiaľ, všimla som si ich až pri písaní týchto riadkov, rovnako, ako ikonické auto na zadnej strane knihy😆


Musím vyzdvihnúť autorkin um. Nestavila na to,čo možno všetci očakávali. Jack a jeho exmanželka boli minulosťou. Šancu dostala Riley a jej zoznámenie s Jackom bolo perfektné. Okrem zvratov, do ktorých nebudem zachádzať, pretože lepšie si ich prečítať priamo na stránkach knihy, ma hrialo pri srdci, že Lily a Alek mali svoj priestor “po boku” Jacka. Autorka ich začlenila do príbehu ako rodinu a presne tak to malo byť.


Záver bol vskutku emotívny, pretože poväčšinu času som sa rozčuľovala nad neprávosťami voči Jackovi, potom som bola fakt naštvaná nielen na Riley, ale najmä na jej brata, avšak v závere, keď bol Jack postavený k rozhodnutiu svojho života, keď prehodnotil to, čo naozaj stojí za jeho vrásky, to bola rana pod pás(od autorky). Vážne ste ma rozplakali, milá M.K.Hardy! Trošku klišé v závere mi nevadilo, pretože iné by som postavám ani nedopriala(teda ešte Lily a Alekovi😉 k spokojnosti).


A verte, či nie, aj ja ~STOJÍM ZA SVÝM KAPITÁNEM~❤️


Za poskytnutie knihy na recenziu, ďakujem knihcentrum.sk  

Knihu si môžete zakúpiť tu👉🏻 Tanec za odpušťení 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára