piatok 17. apríla 2020

Sexy stávka recenzia

Sexy stávka

Kristína Ježovičová, Lucia Braunová

17.4.2020

Ďakujem veľmi pekne Kristínke Ježovičovej,autorke, že mi knihu zaslala na e-mail. Ešte som od Kristínky nič nečítala a o Lucke Braunovej som ani nepočula. Som vďačná bookstagram komunite, že mám možnosť spoznávať (pre mňa)nových autorov-najmä tých slovenských ♥️

Antónia sa presťahuje na Slovensko z veľkého Paríža po stroskotanom vzťahu. Obľúbila si podnik,kam chodí na raňajšiu kávu a muffin. V jedno ráno tam natrafí na majiteľa podniku Cypriána, ktorého očarila a pozýva ju na víno. Tony je však odhodlaná nič si s nikým nezačínať. Peter je notorický sukničkár, Cypriánov kamarát a tiež ho Tony zaujme. Jeho pokus o nadbiehanie tiež stroskotá. Do hľadáčika si ju vezme aj Kveťo, ďalší chalan z partie. Po odmietaní sa Tony stane predmetom stávky, pretože kamarátom pošramotila ego svojou neprístupnosťou,no a chlapi sa len tak nedajú.Kto ju dostane a vyhrá stávku?

"Zostal by som. Skutočne áno. Ale to, akým spôsobom mi to rozkázala, ma znechutilo. Všetko to vzrušenie, ktoré mi spôsobovala, razom zmizlo. Len kvôli nej, pani náruživej, no často arogantnej."

Sexy stávka je rozsahovo kratšia,ale má dynamický dej a ak ste pomaločitateľ ako ja, samy sa budete diviť ako vám bude ubiehať stránka za stránkou. 225 strán som si dávkovala postupne. Krátke kapitoly,kde sa striedal dej z pohľadu Cypriána a Antónie, ma nútili čítať ďalej-lebo ženská zvedavosť... chápete? No s nemalou dávkou sebazaprenia som čítačku vypla a tešila som sa na ďalší vývoj vzťahov v príbehu.Fandila som Cypkovi ako inak a Tonyin prístup k chalanom sa mi fakt nepáčil. Je rozdiel byť priateľská a koketná. Niežeby mi nebola sympatická. Tie jej hlášky a slovné 'odpaly' určené Petrovi,to som si hovorila- dobre si mu dala dievča 😁. Iskrenie a vhodne dávkované zápletky zaručujú skvelé čítanie. Pri čítaní epilógu som mala obočie až vo vlasoch. U mňa si tým Tony  vylepšila reputáciu 😁. Štýl, akým bola poňatá kniha, sa mi veľmi páčil a tiež dosť nezvyčajným výberom mien autorky isto nešliapli vedľa. Knihu s podobnou témou stávky o ženu som ešte nečítala a ak aj áno, nespomínam si. Naozaj originálny námet.
Svieže, dynamické, šteklivé a romantické. Ja nemám čo vytknúť
Moje hodnotenie: 5*/ 5*

Názov: Sexy stávka