streda 29. apríla 2020

Vražda,sex a sem-tam láska recenzia

Vražda, sex a sem-tam láska

Gabrielle Bernátová

29.apríl 2020



Som veľmi vďačná pani autorke, že ma oslovila a umožnila mi tak prečítať si jej novinku.

Snažia sa, veria a napriek tomu prestávajú akýmsi nedopatrením dúfať . Protiklad? Ako vystrihnutý z obrázkovej knižky, no možno z Hororu.
Hovoríme o rozprávke so šťastným koncom, ale aj o živote v bludisku vlastných myšlienok. Život im veľa dal, no aj vzal. Láska je zrazu príťaž, city sú zlé, ale priveľmi potrebné
Majú to skúsiť? Čo ak sa popália a znovu príde bolesť? Každý má to svoje a spolu majú niečo.
Eliška je múdra, mladá, neskrotne drzá a nadmieru vytrvalá. Michal je bohatý, arogantný, znechutený a skutočne otupený vlastnou bezmocnosťou. Zrazu sú prachy to posledné, čo ho trápi.
Ale ako sa z toho vymotať? Sľub je sľub, aj keď to znamená, že raz príde na sex a možno aj vraždu.
{Zdroj:GR}


"Michal sa nebráni. Potrebuje zistiť čo má v pláne. Vedie ho do tej istej reštaurácie, v ktorej sedel s Oliverom a Sarah. Skúsene narába s vozíkom. Naschvál jej nepomáha.Má tú drzosť mu diktovať,tak nech maká.Nech si nemyslí, že to pôjde hladko. "


Vražda,sex a sem-tam láska je veľmi zaujímavá kniha. Dej sa odohráva v mafiánskom prostredí,pre mňa dosť reálne popísanom. Hlavnou hrdinkou je Eliška, ktorej trauma je nám opísaná už v prológu.Je to sila,fakt!
Aj keď som dôvod "nevysvetliteľného" správania Elišky tušila, vôbec mi to nevadilo. Celkovo sa mi kniha veľmi páčila, originálne prostredie, svojské postavy, ktoré nie sú také ako sa na prvý pohľad zdá a jazyk, ktorý sa úplne do tejto knihy hodil. Proste "cukrový slovník" by tu nesedel a veľmi autorku obdivujem, že zvolila tento neobvyklý štýl, ktorý istotne nesadne každému. Musím vyzdvihnúť zápletky, vpadnutie zatrpknutého Michala do deja a následné formovanie vzťahu. Tiež za veľké pozitívum tejto knihy považujem vsuvky minulosti, ktoré mi lepšie pomohli pochopiť dej a konanie postáv. Ale! Trochu ma rozčuľovali akoby nedotiahnuté myšlienky. Kniha ma dosť miatla množstvom postáv a ich príbuzenstvom,ale to bude určite tým, že toto je od pani autorky prvá kniha, ktorú som čítala a tento fakt moje celkové hodnotenie neovlyvnil.

Gabrielle Bernátová je slovenská autorka,ktorá má na konte už niekoľkých kníh, takže mám čo doháňať.

Moje hodnotenie: 4* z piatich




Názov: Vražda, sex a sem-tam láska
Autor: Babrielle Bernátová
Vydavateľstvo: Gabrielle Bernátová
Rok: 2020
Jazyk: slovenský
Počet strán: 165
Formát: e-kniha
Žáner: Romantika, napätie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára