utorok 11. októbra 2022

Moje vina

Moje vina

Mercedes Ron




Anotácia:  Nicholas Leister byl stvořen, aby mi znepříjemňoval život. Vysoký, modré oči, vlasy černé jako noc... Zní to skvěle, že? Ne tak skvěle, když zjistíte, že se z něj stane váš nevlastní bratr a představuje vše, před čím jste odjakživa utíkali.

Nebezpečí – to bylo první, co mě napadlo, když jsem se s ním seznámila a zjistila, že před svým tátou miliardářem skrývá dvojí život.
Jak jsem se do něj mohla zamilovat? Snadno. Člověk s takovýma očima dokáže obrátit váš svět vzhůru nohama.


Autorka v poďakovaní píše, že ďakuje vydavateľstvu, pretože z Moje vina spravili niečo veľkolepého.

Mercedes asi skromná nebude, ale toto vyhlásenie je z môjho pohľadu úplne pravdivé.

Na tému láska  nevlastných súrodencov je mnoho príbehov. Veľa z nich je krásnych, ale tento je jedinečný, originálny, úchvatný. Talent Ron je nepopierateľný, pretože na 440 stranách dostanete nádherný príbeh bez zbytočnej vaty. Striedajúce sa  kapitoly sú oknom do hlavy oboch hlavných postáv. Vidíme zrod krásnej lásky a na tomto príbehu sa mi páčilo najmä to, ako postavy teatrálne neprežívali “súrodenecký”vzťah. Aj keď mali obavy, ako okolie prijme ich vzájomnú náklonnosť, netočil sa okolo toho celý príbeh. Ak očakávate klišé zápletky so žiarlivými ex-priateľkami, nedočkáte sa. Tu je všetko iné, lepšie. Hulvátske správanie Nicka a Noah s vystrkucúcimi pazúrikmi, ktorá sa len tak nenechá rozhodiť, privodí viacero adrenalínom nasiaknutých situácií. Adrenalín s prímesou vášne navodí dokonalú atmosféru a pocity postáv budete prežívať spolu s hrdinami. Na veľký zvrat som čakala dlho,takmer až do konca. Síce som vedela čo konkrétne bude tým veľkým zvratom, bola som nesmierne zvedavá, ako si autorka poradí s touto nervydrásajúcou drámou. Musím však sňať z hlavy klobúk, pretože tak ako si s celou knihou poradila bravúrne, záver vôbec nie je sklamaním. Držala si svoj štýl,zvraty a zápletky servírovala postupne a bolo to celkovo veľmi, veľmi dobré čítanie. Keď vás náhodou nezaujala nenápadná obálka, verte, že o to viac vás uchváti obsah. Nie nadarmo knihu 5 rokov starú sa rozhodli v Naše nakldatelství preložiť.


Za mňa 5* z piatich


Za knihu ďakujem Doborvsky

Na tomto linku si ju môžete zakúpiť Moje vina- knihy Dobrovsky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára