štvrtok 24. novembra 2022

Ak budeš môj

Ak budeš môj
BARBORA ASTOR


Anotácia: Dá sa znova milovať, ak bolo láske ublížené?

Ten piatkový večer mal byť plný romantiky. Iba ja, môj priateľ, kulisa zo zapálených sviečok a fľaša šampanského. Chcela som ho prekvapiť, no stal sa presný opak – on prekvapil mňa. Tým najhorším spôsobom.

Najradšej by som zabudla a netopila sa v bolesti, aj preto kývnem na spoluprácu s agentúrou, ktorá zaistí, že nebudem v Londýne najmenej tri mesiace. Ublížená, bez viery v úprimné city, sa stávam súčasťou tímu, s ktorým budem cestovať po svete a mojím hlavným poslaním bude fotiť klienta agentúry na jeho hudobnom turné. Speváka, ktorého meno aj piesne sú pre mňa neznáme. Potrebujem prísť na iné myšlienky a stanoviť si nové ciele. Vypnúť od minulosti.

Neal Hollis však nie je iba hviezdička opantaná vlastnou slávou a úspechom. Za jeho priateľskou povahou, bezprostrednosťou a pohľadom belasých očí tlie niečo, pri čom ožíva moje ublížené srdce a zničené city sa opäť prebúdzajú. Ako spolu trávime deň za dňom v šialenom tempe svetového turné, dostáva sa ku mne bližšie a bližšie.
Odolám nesmelému citu, čo sa rodí medzi nami? Udržať si hranice priateľstva je pre mňa zrazu ohromnou výzvou.

Voľné pokračovanie série Môj od autorky Barbory Astor vás vtiahne do dynamického zákulisia svetového hudobného turné, kde vznikajú priateľstvá i zážitky na celý život a možno aj jedna nečakaná láska.


Prvá zo série MÔJ bola veľmi dobrá. Popravde, trochu som sa obávala, či voľné pokračovanie bude aspoň tak dobré. Povedzme si úprimne, niektoré série sú časť od časti slabšie. Neľakajte sa, táto “astorka” ma dostala! S hrdosťou vám predstavujem najlepšiu knihu mesiaca November! Áno, ja viem, že ešte máme pár novembrových dní pred sebou, ale pochybujem,že by som zmenila svoj názor(maximálne sa s nejakou inou knihou o prvenstvo podelia).

Prečo z Ak budeš môj idem do kolien?

Začnem od začiatku. Po začítaní som len gúľala očami. Naozaj! Vravela som si nieee, Astorka, toto neroooob! A urobila presne to, čo som si nechcela prečítať😵‍💫som však sklamaná? Nie! A tu je dôvod, prečo. Síce autorka hneď na úvod strelila tak zaužívanú schému “odhalenia”, ale kvitujem správanie hlavnej hrdinky.Barbora z nej nespravila hysterku. Šokovaná Jess si zachovala dôstojnosť napriek svojmu vnútornému rozpoloženiu, pocitu zrady a neznesiteľnej bolesti, vypakovala zo svojho bytu a života svojho nastávajúceho. A viete čo? Trpela som s Jess. Nie len v úvodných stranách. Počas celej knihy, keď si pripomenula osudný deň, sa mi zježili chlpy na tele, stiahol žalúdok, v krku navrela hrča a oči sa mi zahmlili. Tú bolesť som dokázala s Jess vďaka šikovnosti Astor prežívať opakovane, rovnako bodavo ako prvý krát. Celkovo sa mi páčil progres… buď autorkinho písania emocionálnych pasáží, alebo mojej vnímavosti, pretože prvú časť som čítala pred rokom a vtedy som emócie síce pociťovala, ale od nesprávnych postáv.Všetko sa pre niečo deje a Jess mala v pravú chvíľu príležitosť, ktorá sa neodmieta, na dosah. A tu musím spomenúť, že ma veľmi príjemne prekvapili situácie(najmä tá s balónmi), ktoré sa udiali v predchádzajúcej knihe, tentoraz z pohľadu tretej osoby,Jess. Vtedy to nebolo nedotiahnuté, no teraz tá situácia(nielen táto jedna)dávala väčší, dôležitejší význam. Postupné spoznávanie Jess a Neala je krásne. Prirodzené, nenásilné, autorka vytvorila perfektné dynamické prostredie koncertnej šnúry. Mohlo by sa zdať, že dni budú nudné a podobné ako vajce vajcu, no opak je pravdou. Bežné situácie autorka vynechala a predkladala len tie, kde sa niečo dialo. Tiež sa mi páčila súdržnosť celého Nealovho tímu, boli ako rodina a Jess k sebe prijali ihneď.Takmer v každom príbehu tohto žánru sa objaví nejaká dráma. Čakala som na tú, ktorú si prichystala Barbora. A bola som šokovaná. Naozaj som spriadala rôzne teórie,čo by sa mohlo udiať. Netrafila som sa ani omylom. Barbora ukončila Nealov a Jessin príbeh emotívne, vášnivo a so slzami. Presne tak, ako im to každý fanúšik jednoducho musel priať, lebo už v Tak trochu môj bol Neal láska a Jess patrila do jeho náručia.

Moje hodnotenie: 5* z piatich

Za zaslanie knihy ďakujem VENUPRESS a tu si môžete pozrieť celú ponuku vydavateľstva.

Knihu si zakúpite tu: https://venupress.sk/produkt/ak-budes-moj/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára