Potulky nocou recenzia

Potulky nocou

Rotraut Susanne Bernerová

4. máj 2020

Vo vydavateľstve Zelený kocúr mysleli aj na moju malú žubrienku, za čo sa chcem veľmi pekne poďakovať.

Na mestečko sadla noc. Obyvatelia aj zvieratká z okolia sa ukladajú na spánok, podaktorí však vyrážajú do noci, aby zažili nevšedné dobrodružstvá na rozprávkovej noci v knižnici, námestí či v parku.

Knižku máme doma cca +\- 2 týždne! Moja žubrienka je náladová, čo sa hračiek týka. Každú chvíľu ju baví niečo iné. No túto knihu som nemala možnosť ani len vyfotiť, pretože proste nie je moja! Moje "vnúčatá" Anabelka a Adamko mali povinné čítanie niekoľko krát za deň. A práve z knižky Potulky nocou! Sama som sa čudovala pri počúvaní príbehu, ktorý Pauli čítala bábikám, pretože zakaždým to bol iný príbeh! Táto skvelá knižka bez písaného príbehu je naozaj nádherná. Podnecuje vnímavosť dieťaťa a tiež rozširuje slovnú zásobu a precvičovanie skladby viet! Veľakrát som sa až zhrozila, čo to z malej vypadlo,ale tým, že ju opravujem si osvojuje aj mnou navrhnuté slovné spojenia. Vysvetľujem jej, že ani ja jej na dobrú noc nečítam knižky kde sa každá veta začína: A tu je…; Psík robí…Na ulici je...;Snažím sa,nech jej fantázia pracuje naplno,ale aby príbehy boli zaujímavé na počúvanie a to nie len pre bábiky.

Rotraut Susanne Bernerová je autorkou veľmi známych a u detí a rodičov obľúbených kníh Potulky jarou, Potulky letom, Potulky jeseňou, Potulky zimou.

Zakaždým tu nájdeme niečo nové. Kniha má 6 dvojstrán,ale fantázia dokáže vyčarovať stovky rôznych príbehov, stačí sa zamerať na každý detail ilustrácií.

Za nás 5* z piatich