utorok 7. júna 2022

Nedám Ti (vedieť)

Nedám Ti (vedieť)

Teagan Hunter

7. jún 2022


Anotácia: „Ahoj, Monty! Chceš vidieť môjho pytóna?“ Takto som skončila na záchodoch v bare s neznámym chlapom. Ja, Monty Andrewsová, slušne vychované dievča a panna. Bola som síce mimo, nemôžem však poprieť, že to medzi nami nesmierne zaiskrilo, dokonca aj cez správy. A tak sa dohodneme, že sa spolu vyspíme a na všetko zabudneme. Veď o to išlo, nie? Dostať to zo seba von.
Nemala som v pláne znova a znova končiť v posteli s potetovaným, svalnatým, nádherne nemravným slobodným oteckom. No stalo sa. Všetko išlo ako po masle – než som zistila, že som učiteľka jeho syna.





"Pomaly sa otočím  a dovolím jej obzrieť si ho. Obraz na mojom tele je obrovský, zaberá takmer celý môj hrudník, obe plecia a končí sa na chrbte. Na stoličke v štúdiu som strávil veľa hodín a minul som naň balík peňazí, no stálo to za zo. Drak a fénix v objatí ma dokonale vystihujú."

Naivne som si myslela, že prvé dve časti série boli skvelé, vtipné a šteklivé. Že už lepšie knihy v sérii nebudú. Nie, opäť mením názor. TÁTO bola lepšia…

Obdivujem slovenský preklad najmä čo sa názvov série týka. Krásne sa vyhrajú s našim jazykom; predstavia trefný, vábivý titul.

Hneď na začiatok poviem, že z predošlých častí som nadobudla dojem, že Robie je afroameričan. Preto ma zarazil sexi chlap na záložke a obálke (niežeby černoch nemohol byť sexi,ale nie je to môj typ). Z opisu Monty som sa dozvedela, že som nemohla byť ďalej od pravdy… jeho pravým opakom je malá ryšavka a protiklady sa priťahujú. V tejto knihe extrémne! A funguje im to. Teagan nesklamala a opäť stavila aj na netypické domáce zvieratká, vtipné dialógy a vymieňanie správ, vďaka ktorým stránky odsýpali jedna radosť. Ako ja,tak aj autorka má rada striedanie kapitol z mužského a ženského pohľadu, takže v tomto som maximálne spokojná. A zápletky? Najlepšie z celej série. Autorka to proste vie.Úprimne, dospelé krásne panny mi v knihách idú na nervy a je to pre mňa neuveriteľné. Avšak Teagan s Monty nespravila hlúpu naivku či svätcu. Práve naopak. Monty sa mi veľmi páčila. A autorka nezostala dlžná nič ani historkám o vymýšľaní mien…je to bláznivá ženská a ja ju radím k mojim obľúbeným autorkám. Som nesmierne zvedavá na ďalšiu knihu zo série. Z môjho pohľadu, NEDÁM TI (VEDIEŤ) bude ťažké prekonať.
Na záver;Postavy sú perfektné, chémia funguje, zápletka v príbehu sú akurát a ja si v oddychovej  humornej romantike nič viac neželám.
A posledný postreh: som sklamaná, že sa tentokrát v poďakovaní neušla prekáračka na účet Colleen Hoover XD


Za mňa 5* z piatich 


Veľmi pekne ďakujem za skvelý čitateľský zážitok vydavateľstvu Zelený kocúr

Ostatné tituly vydavateľstva si môžete pozrieť tu: https://www.zelenykocur.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára