sobota 24. septembra 2022

Kráľovstvo tela a ohňa


Kráľovstvo tela a ohňa

JENNIFER L. ARMENTORUT





Anotácia: Je láska silnejšia než pomsta?
ZRADA...
Všetko, čomu Poppy verila, je lož, vrátane muža, do ktorého sa zamilovala. Uviaznutá medzi tými, ktorí ju vnímajú ako symbol obludného kráľovstva, ani poriadne netuší, kým je bez závoja nepoškvrnenej. Vie však, že nič nie je také nebezpečné ako on. Pán temnoty. Princ Atlantie. Chce, aby s n
ím bojovala, a tento príkaz veľmi rada splní. Možno ju zajal, no nikdy ju nebude vlastniť.
VOĽBA...
Casteel Da’Neer má mnoho mien a tvárí. Jeho lži sú rovnako zvodné ako jeho dotyk. Jeho pravda je zmyselná ako jeho uhryznutie. Poppy vie, že mu nemôže veriť. Na svoje ciele ju potrebuje živú, zdravú a v celku. No aj on pre ňu predstavuje jedinú cestu, ako dosiahnuť, čo chce — nájsť brata Iana a na vlastné oči sa presvedčiť, či sa z neho stal povýšený bez duše. Spolupracovať s Casteelom a nebojovať proti nemu má svoje riziká. Každým nádychom ju vábi, ponúka jej všetko, o čom kedy snívala. Má s ňou plány. Také, ktoré by jej mohli priniesť nepredstaviteľné potešenie i nepredvídateľnú bolesť. Plány, ktoré ju prinútia pozrieť sa za hranice všetkého, čo vedela o sebe – a o ňom. Plány, ktoré by ich životy mohli spojiť nečakanými spôsobmi a na ktoré nie je pripravené ani jedno kráľovstvo. A ona je priveľmi nedbanlivá a nenásytná, aby odolala pokušeniu.
TAJOMSTVO...
V Atlantii však v očakávaní princovho návratu vzrástol nepokoj. Stále častejšie sa šepká o vojne a Poppy je v samom ohnisku všetkých udalostí. Kráľ ju chce využiť, aby odovzdala odkaz. Stúpenci ju chcú vidieť mŕtvu. Vlkolaci sú čoraz nepredvídateľnejší. A ako sa jej schopnosť cítiť bolesť a emócie rozvíja a posilňuje, Atlantínčania sa jej začínajú báť. V hre sú temné tajomstvá ponorené do krvavých hriechov oboch kráľovstiev, ktoré by urobili všetko, aby zatajili pravdu. No keď sa začne otriasať zem a krvácať obloha, môže už byť neskoro.

" Tento veľký svet je neraz menší, než si uvedomujeme."

Viete čo je na tejto knihe najhoršie? Nie? Tak čítajte…

Hmmm…predsa čakanie na pokračovanie😭 žiaľ, sklamem asi nejedného náročného čitateľa, ale okrem toho, že to autorka opäť usekla v tom najlepšom, v ‘Kráľovstve’ nevidím (pravdepodobnejšie je, že nechcem vidieť) žiadne nedostatky.

ZKaP sa končí veľkolepým vyhlásením o svadbe. Na tú si budeme musieť pár stoviek strán počkať😅no mimochodom, autorka vymyslela krásny obrad s tradíciami, o akých som doposiaľ nečítala. Klobúk dolu. Ale pomyselný klobúk snímam aj pred erotickými výbojmi. Obávala som sa, či mi pri tých horúcich scénach nevzbĺkne kniha v rukách. Ale nie, nebolo to len o sexe(aj keď🤭🤫). Veľmi veľa sme sa dozvedeli o Hawke-ovi. O jeho minulosti, ex-priateľke, bratovi, aj o zverstvách, čo sa na ňom páchali počas zajatia, tiež o jeho krajine a ľuďoch v nej, o jeho rodičoch, aj jeho úmysloch s Poppy. No a Poppy je Poppy. Občas nebojácna, občas ustráchaná. Občas dôverčivá, občas rázna. Presne taká, aké by malo byť dievča, ktoré samo nevie čo od dobroty, keď zrazu za ňu nikto nerozhoduje. Učí sa za pochodu kým je a kým nechce byť. A to mi je veľmi sympatické. Čo sa týka postáv, stretávame sa so známymi, ale aj kopou nových. Strašne ma mätie Alastir. Na jednej strane mi hrozne pripomína otcovského Viktera💔, no na druhej strane mám pocit, akoby sa snažil manipulovať Poppy, akoby jej chcel zle… Bojové scény, ktorých je požehnane, zase raz Jenny napísala parádne. Počas čítania som si neraz povedala, že ma už autorka isto ničím nemôže prekvapiť. Ale môže a aj prekvapí. A to každú chvíľu.

Čo teda nájdete v knihe? Zaujímavé postavy, šokujúce odhalenia, krvavé bitky, nečakané zvraty, vtipné dialógy, nejedno vyjednávanie, ale aj veľa veľa vášne. Záver bol veľkolepý, no bez hanby priznávam, že si nie som istá, či som sa naladia na myšlienkové pochody autorky a stalo sa to, čo sa stalo. Či chápem udalosti správne alebo nie, sa definitívne dozviem v tretej časti a bola by som povďačná, keby to je čím skôr. Trpezlivosťou neoplývam😬🤷🏻‍♀️


Za mňa 5*


Za knihu ďakujem Zelený kocúr

Knihu si môžete zakúpiť tu: https://www.zelenykocur.sk/products/kralovstvo-tela-a-ohna-2-kniha-zo-serie-z-krvi-a-popola


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára